SOLSKYDD - HÄR HITTAR DU INSPIRATION OCH NÄRMASTE MEDLEM

slussen.biz building services

PROJEKTET ELSA - ELgenerande SolAvskärmningar

ARBETSMILJÖ

Arbetsmiljöverkets temasida om stegar, hur man förebygger olyckor, www.av.se/teman/Stegar/

SOLSKYDDSAPPEN

Svenska Solskyddsförbundet vill ligga i framkant när det gäller kommunikation och information från solskyddsbranschen och har nu utvecklat den första heltäckande applikationen som innehåller information om och från Solskyddsförbundet och dess medlemsföretag.

Solskyddsappen vänder sig till alla som är intresserade av solskydd och som vill veta mer om dess fördelar när det gäller en behagligare innemiljö och möjlighet till energibesparing året runt. I appen presenteras samtliga våra medlemmar, både återförsäljare och grossister/leverantörer, som löpande informerar och tipsar om produktnyheter och det mesta som har med solskydd att göra. Dessutom hittar du genom kartfunktionen till din närmaste solskyddsbutik. Från Svenska Solskyddsförbundet presenterar vi löpande bransch- och förbundsrelaterade nyheter

Solskyddsappen finns nu tillgänglig för alla som har en iPhone, iPad och sedan i juni 2013 även för Androida enheter.

Solskyddsappen utvecklas och produceras i samarbete med Appendit AB, www.appendit.se.