Välkommen SOL, LJUS OCH SKUGGA

Sol är underbart. Sol är livgivande. Sol kan vi inte få för mycket av här i Sverige. Men det är ännu bättre när du själv kan styra över hur mycket solljus du vill ha. Hitta den markis, persienn, screen eller gardin som passar just dina behov, ditt hus eller din lägenhet allra bäst. Men tänk efter före – var faller solen in, var sitter du ofta och läser, vilka fönster behöver insynsskydd, åt vilket väderstreck vetter de största fönsterytorna, varifrån sveper nordanvinden in och planerar du kanske att bygga eller bygga ut terrassen inom kort? I Svenska Solskyddsförbundets nya broschyr "Solskydd" visar vi bredden på de lösningar som branschen erbjuder för ett behagligare inomhusklimat året runt.

Om du anlitar någon av Solskyddsförbundets medlemmar är du garanterad professionell hjälp och tillgång till marknadens många modeller av solskydd, solfilm och jalusier. Här kan du hitta närmaste medlemsföretag, du kan också kontakta Solskyddsförbundets kansli per telefon (0515 - 10554) eller e-mail för hjälp med att hitta din leverantör av solskydd.

www.solskydd.eu hittar du inspirerande bilder på solskyddsprodukter samt närmaste butik